Saturday, March 30, 2019

[ HAUL ] : FEBRUARY BEAUTY HAUL



hi everyone, sorry Im not really active this month since I was sick and needed time to recover. Will reply ur comment and blog walking soon. 

Read Also: JANUARY BEAUTY HAUL 

Anw its the last day of March , so Im gonnna share my February beauty haul. I didnt buy many things last month. Actually I dont wanna waste much money each month just for beauty product. And yeah Im not often to buy many things each month. Usually I will buy a bunch beauty at once rather than buy one by one each month haha. But this year since so many K-beauty brand launched new and cute collaboration , I cant ressist to buy T.T 

MISSHA X LINE FRIENDS COLOR FILTER SHADOW PALETTE #6 CONY





Omfg, this palette is super cute, isnt it? But the price is quiet high when its sold here in Indonesia XD Really wanna buy both the #Brown and #Sally , but I think it would be such a waste since I rarely applying eyemakeup T.T 

ETUDE HOUSE X DISNEY HAPPY WITH PIGLET LOOK AT MY EYES CAFE #BR418



Already bought the Jewel type, now I wanna try the Cafe type. The color is pretty and natural, perfect for daily. And ofc the cute packaging is the main reason I repurchased this single eyeshadow haha

ETUDE HOUSE X DISNEY HAPPY WITH PIGLET BLUSHER BRUSH



Another cute things from Etude House X Disney are their Piglet Brushes XD. Already bought the Eyeshadow brush, so last month I bought the Blusher brush aswell. I really wanna collect them all, and Im so happy tht I get them. 

KOREAN MASK SHEET



🌷 Holika Holika X Milky ~ Jelly Mask Sheet Strawberry 
🌷 Celebon Light on Mask 
🌷 Holika Holika Pure Essence Mask Sheet ~ Damask Rose

NIVEA MICELLAIR BLACK EXPERT 125ml


I already emptied my garnier micellar water, and wanna try from other brand. When looking this was on sale so I quickly grab this. Also this is quiet unique I think, the name of the product is Micellair skin breath. It claims to remove even silicone in waterproof makeup and moisturize skin aswell. 

OLAY WHITE RADIANCE BRIGHTENING FOAMING CLEANSER 50gr



Bought this because its on sale also haha. Anw Olay is a nice brand, so I wanna try this out. 

EMINA FACE SCRUB APRICOT JAM 60ml


This is one of my fav face scrub from local brand. U can read my review why I love this.

Read also: Emina Face Scrub Apricot Jam

yeah thats all of my February Haul. How about yours? Did you buy many beauty products each month? share your haul in the comment bo below. Would love to read it πŸ’•



21 comments:

  1. Palette nya Cony lucu banget ya, aku juga nemu tuh yang jual murah.
    Tapi gak di checkout *lagi kere waktu lihat*.
    HAHAHAHAAAA

    ReplyDelete
    Replies
    1. iya kmrn nemu yg murah lgsung cekout ������

      Delete
  2. duh ini Missha X Line Friends Color Filter Shadow Palettenya bikin penasaran banget deh, gemays banget ya packagingnya iniii, <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. iya beb pekejingnya gemes bgt kan yahhh ����

      Delete
  3. indeed dear, sometime we don't really need products but because of their colours or cute packaging, they look so tease me.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bnerrr bgttt , itu ak tiap hari gitu klo liat yg lucu dikit lgsung pngen kwkwkw

      Delete
  4. aku juga punya masker holika itu tapi sayang mau pake hahahaa review donk, sama yang Missha palette ya :)

    ReplyDelete
  5. Yang LINE pallette lucu banget yaaa! :D Aku suka deh. Compact juga kayanya oke buat travelling :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. iya lucuuu bgt, sayang klo mau dibawa kmn2 soalnya agak besar dan packagingnya cm karton tebel bukan yg plastik

      Delete
  6. udah sejak lama penasaran sama holika x milky itu deh, masker kan itu yah? ah pengen nyobain

    ReplyDelete
    Replies
    1. iyaa , koleksinya soalnya lucu smua yauda coba beli maskernya dulu ����

      Delete
  7. Ya Tuhan beb itu semua kemasannya lucu lucu banget, unyuk banget deh line palettenya, itu juga mask sheet nya yg milky tak sangkain gulali kapas tadinya haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. iyaaa beb , palette nya emg super lucuuu ����

      Delete
  8. gemes banget si winnie the pooh itu astagah.. btw aku sukak banget sama nivea miccelAIR nya karena fav banget aku pakai makeup remover itu gak bikin wajah jadi kering juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. iya pny etude jg lucuuu , bgus ya , ga salah berarti ak beli mecellair nya hehe

      Delete
  9. Kenapa lucu banget siik....
    Kemasannya, warnanya...manisnya...

    Btw,
    Celebon Light on Mask ini harganya beda sama merk Korea lainnya yaa...
    Lebih hi-price.

    ReplyDelete
  10. YA AMPUN ITU MISSHA LUCU BANGET BELI DIMANAAA WKWKWKWK pengen punya juga buat koleksi doang, ga akan dipake karena terlalu kiyut :(

    ReplyDelete
  11. Astaga.. kenapa sih produk produk kamu tuh selalu gemeshin hahaha.. suka liat packaging nya apalagi yg etude.. piglet omg..

    ReplyDelete
  12. This one is, ETUDE HOUSE X DISNEY HAPPY WITH PIGLET BLUSHER BRUSH so cute! Kayak aku terlalu sayang buat dipakai heheh

    ReplyDelete
  13. Missha x line friendnya ngapa gemesshh banget tapi sayang si korean palette warnanya alusss banget, kayanya kalo d aku ga pop outngitu,,

    ReplyDelete

Please don't comment " Would you like to follow each other? Let me know!"
If you wanna follow each other just follow me first, don't worry I will follow u back :D Thanks for ur lovely comment, I will reply asap >3<